DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę?

Jei produktas neatitiko Jūsų lūkesčių, turite teisę per 14 dienų nuo užsakymo gavimo grąžinti netikusią prekę: prekė privalo būti nenaudota, nepakitusios prekinės išvaizdos, nuo jos negali būti nuplėštos etiketės ar pažeista pakuotė. Tokiu atveju parašykite mums el. paštu: info@lalande.lt ir mes Jums padėsime grąžinti netikusį produktą. Siuntos išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžintiną produktą pristatote patys į mūsų parduotuvę Kaune. Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas, įvertinus, ar produktas nebuvo naudotas.

Ar siunčiate į užsienio šalis?

Nors mes ir mažyčiai, esame pasiruošę išspręsti ir pačius didžiausius uždavinius! Jei gyvenate ne Lietuvoje ir norite apsipirkti mūsų parduotuvėje, parašykite mums el. paštu: info@lalande.lt

Kokia minimali prekių krepšelio suma, kad mano užsakymas būtų patvirtintas?

Minimali prekių krepšelio suma - 10 eur. Pristatymas mokamas - 3 eur.

Ar galima apžiūrėti parduotuvės produkciją gyvai?

Deja, neseniai uždarėme paskutinę fizinę parduotuvę Prekybos Miestelyje URMAS ir dabar esame tik internete.

Kada gausiu savo užsakymą?

Nuo apmokėjimo gavimo, siuntos pristatomos per 3-4 darbo dienas. Išsiuntus užsakymą, klientams atsiunčiame siuntos sekimo koduką, kurio dėka galite pasitikrinti, kur yra Jūsų užsakymas.

Ką daryti, jei man reikia daugiau informacijos apie produktą?

Jei Jums kyla papildomų klausimų, rašykite šiuo el. paštu: info@lalande.lt arba skambinkite numeriu +37067280365.